• Vardag • Bilder • Tips • Tr�ning • Outfit • Q&A • Design RebeckaLarsson Jag saknar dig, du var min andra halva
Jag saknar dig massor Jonna.
Du var min andra halva, jag gjorde verkliigen ingenting utan dig, vi snackade om allt och hade alltid så himmla roligt tillsammans. Skit som fan snackade vi också!
Sen kom en person emellan och vi slutade vara, vi blev bara vänner och bråkade tillochmed ett tag där i mitten någongång. Men nu har vi blivit sjukt bra vänner igen lite mer än 1 år senare och gud vad jag har märkt att jag har saknat dig.
Jag kommer aldrig glömma dig, min första äkta allrabästavän. Puss du är bäst kära flickvän!
Datum: 2012-03-07 | Tid: 21:21:31 | Kategori: Vardag | Direktl�nk Ditt namn: Kom ih�g mig? E-postadress: (publiceras ej) Blogg: http:// Kommentar:             Om mig H�r finns det plats f�r en text om dig och/eller din blogg. Senaste inl�ggen Schni Schna Schnappi Just need the pics NY BLOGG Prao Everything i do, i do it for you Kategorier Bloggdesign Frågestunder Frågor&svar Lär känna mig bättre Nytt i garderoben Outfits Resor&upplevelser Skolan Vardag Arkiv Mars 2012 Februari 2012 Januari 2012 December 2011 November 2011 Oktober 2011 September 2011 Augusti 2011 Juli 2011 Juni 2011 Maj 2011 L�nkar • • AmaliaSjöö • • FannyWallin • • JennaTornberg • • JonnaBjörn • • LovisaAhlinder • • SandraVerrone • • SannaSvärd • Designed by