• Vardag • Bilder • Tips • Tr�ning • Outfit • Q&A • Design RebeckaLarsson Emma tog en dusch innan SO lektionen Förlåt flr väääldigt dålig blogging.
Men jag har varit i Idre med hela tjocka släckten och åkt snowboard, utan internet såklart..
Men men, nu är jag hemma, kemi prov idag, gick bra faktiskt.
Men vi hörs hejdå!!
Datum: 2012-03-05 | Tid: 18:29:24 | Kategori: Vardag | Direktl�nk Ditt namn: Kom ih�g mig? E-postadress: (publiceras ej) Blogg: http:// Kommentar:             Om mig H�r finns det plats f�r en text om dig och/eller din blogg. Senaste inl�ggen Schni Schna Schnappi Just need the pics NY BLOGG Prao Everything i do, i do it for you Kategorier Bloggdesign Frågestunder Frågor&svar Lär känna mig bättre Nytt i garderoben Outfits Resor&upplevelser Skolan Vardag Arkiv Mars 2012 Februari 2012 Januari 2012 December 2011 November 2011 Oktober 2011 September 2011 Augusti 2011 Juli 2011 Juni 2011 Maj 2011 L�nkar • • AmaliaSjöö • • FannyWallin • • JennaTornberg • • JonnaBjörn • • LovisaAhlinder • • SandraVerrone • • SannaSvärd • Designed by