• Vardag • Bilder • Tips • Tr�ning • Outfit • Q&A • Design RebeckaLarsson Angående desinen Jag är för lat fö attt göra en design som ja står ut med, så jag letar desperat efter någon som gör en gratis, inte lätt att få svar så himla snabbt, så de återstår att se.
Nu har jag iallafall precis stigit upp ur sängen och kom precis på att jag inte har någon fondation eftersom den är hemma hos Marcus. Aja.
Idag drar jag ner på stan med min älskling, ska kolla om jag hittar nå sommarkläder och kanske köpa en ny fondation så jag har en på varje ställe.
Sen ska Marcus klippa sig också så de ska vi hinna med också, aja vi hörs och ses puss :*
fina..
Datum: 2012-03-07 | Tid: 07:46:15 | Kategori: Vardag | Direktl�nk Ditt namn: Kom ih�g mig? E-postadress: (publiceras ej) Blogg: http:// Kommentar:             Om mig H�r finns det plats f�r en text om dig och/eller din blogg. Senaste inl�ggen Schni Schna Schnappi Just need the pics NY BLOGG Prao Everything i do, i do it for you Kategorier Bloggdesign Frågestunder Frågor&svar Lär känna mig bättre Nytt i garderoben Outfits Resor&upplevelser Skolan Vardag Arkiv Mars 2012 Februari 2012 Januari 2012 December 2011 November 2011 Oktober 2011 September 2011 Augusti 2011 Juli 2011 Juni 2011 Maj 2011 L�nkar • • AmaliaSjöö • • FannyWallin • • JennaTornberg • • JonnaBjörn • • LovisaAhlinder • • SandraVerrone • • SannaSvärd • Designed by